4 maanden in 3 koffers - Reisverslag uit Murfreesboro, Verenigde Staten van Resy - WaarBenJij.nu 4 maanden in 3 koffers - Reisverslag uit Murfreesboro, Verenigde Staten van Resy - WaarBenJij.nu

4 maanden in 3 koffers

Blijf op de hoogte en volg Resy

13 December 2012 | Verenigde Staten, Murfreesboro

Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste blog, maar dat is een goed teken! Heb het erg druk gehad, en nu in het oog van de orkaan is het fijn om even een moment te hebben om alles te verwerken. Ik weet dat ik nog een aantal zeer belangrijke mails te beantwoorden heb, en ik ben dat zeker niet vergeten!! Ik denk aan jullie :)

Vorige week woensdag hebben we de laatste lessen gehad, dit zijn de laatste lessen die ik voorlopig zal hebben. Het was moeilijk om afscheid te nemen van een aantal geweldige klassen, maar dat hoort erbij. De week erna hadden we finals, die waren gelukkig erg goed te doen. Door het toetsrooster had ik ook lekker veel tijd om nog een aantal dingen te doen (we zijn nog naar de Amish geweest, hebben Gingerbread huisjes gemaakt, een kersttour door Franklin gedaan en nog vanalles). Gister had ik dan echt de aller-aller-allerlaatste dag op MTSU, mijn final in Airport Management. Na alle toetsen heb ik gelukkig nog tijd gehad om gedag te zeggen tegen de mensen waarmee ik het meeste contact had, wat een warmte! Zelfs van mijn professors haha!

Vandaag had ik een event georganiseerd voor mezelf, zodat ik iedereen een laatste keer bij elkaar had om afscheid te nemen. Tot mijn grote verbazing (en die van het restaurant) waren we uiteindelijk met 25 man! Het was ontzettend gezellig, en iedereen heeft nu de beste hamburgers van Amerika geproefd (Red Robin’s!!). Een paar hadden cadeautjes voor me gekocht, ontzettend lief! Allemaal typisch Amerikaanse dingen, echt heel leuk. Ik heb een ‘stocking’ gekregen, een ‘sockmonkey’, een etch-a-sketch en een country kerstornament, en nog wat andere dingen.

Nu alles nog in de koffer!! Ik heb al een extra koffer aangeschaft en dat was nodiger dan ik dacht haha! Die is inmiddels ingepakt, en ik heb nog een lange weg te gaan morgenochtend. Dan moeten we allemaal onze kamer uit, de dorm gaat op slot voor de winterbreak. Mijn roommate heeft inmiddels ook het grootste gedeelte van haar roze spullen ingepakt; ik merkte pas hoe het voelde als thuis toen het er niet meer was.

Afscheid nemen is moeilijk en ik kijk absoluut niet uit naar alle afscheidmomenten die er nog gaan komen. Zondagochtend gaan we met zijn vijfen naar het vliegveld. Sarah, Claudia, Kristin en ik vertrekken op dezelfde dag, en Drew brengt ons. We gaan allemaal weer terug de wijde wereld in. Bah.

  • 14 December 2012 - 08:07

    Marianne:

    Hallo Resy
    Die tijd van jou in Amerika is voor mij héél snel voorbij gegaan. Je hebt zoveel beleefd en nu weer "de wijde wereld in" Ik wens je alle goeds op je trip en ook de vakantie samen met Job. Heel fijne Kerstdagen en een hele leuke tijd nog deze laatste dagen in Amerika... Ik wens je ook een geweldig 2013.

    Hier in Geneve zitten we in de diepe sneeuw. Het is een totale troepl, want het begint te dooien. Het wkd wordt het 8-10°! In Chambod zitten we midden in de vebouwing, De muur van de woonkamer is er uitgeslagen en we gaan dit wkd kijken hoe het eruit ziet en de rommel opruimen.
    Ik ben 10 jan. weer in Nl voor een jaarlijkse training waar ik elke maand voor ga komen. Misschien kunnen we elkaar eens zien op het station in Hilversum of bij opa ???
    Heel veel liefs en tot gauw :)
    Marianne

  • 16 December 2012 - 23:29

    Monique En Piet:

    Hoi Resy,
    Ik sluit me bij Marianne aan qua tijd. Het is inderdaad ontzettend snel gegaan, we hebben nog niet eens de kans gehad te skypen! Maar we hebben genoten van de blogs en verheugen ons erop jou en Job weer te zien en alle verhalen rechtstreeks te horen. We wensen jullie beiden heel veel plezier in New-York, hele fijne feestdagen en een knallend oud- en nieuw. Zal best spannend zijn om dat in de States te vieren.
    Daarna een hele goede reis terug en tot gauw. Liefs, Monique en Piet.

Verslag uit: Verenigde Staten, Murfreesboro

Resy

Actief sinds 16 Jan. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 12370

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 03 Januari 2013

Op uitwisseling naar de US

Landen bezocht: